Alltså..

Det som kanske är jobbigast med att jobba på hotell är när gäster ska berätta sina liv för en. Visst några är jätte snälla och trevliga.. Men jag är verkligen inte intresserad av deras liv. Hade jag vart intresserad så hade jag frågat; "Snälla kan inte du berätta allt om dig själv?"
Som den gästen som berättade om när han va ung och hade två mopeder och ett lantställe och när han blev tagen av polisen utanför Täby och hur hotellen i Hallsberg såg ut och bla och bla och bla och bla... Finns inte en vettiga människa som är intresserad av det. Inte fan ställer jag mig och berättar för en främmande person om att jag inte fick något Nintendo 8bit när jag va liten.. De bryr väl sig fan inte ett skit. Hade en gäst nu som stod och babblade på en massa.. Så min hjärna började automatiskt fundera på hur många ölkorvar man måste äta för att bli full....
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Hade inte du nintendo? Ska se om jag hittar ngt i Ullared till dig imorgon lilla gubben!

/Lunken

2006-12-22 @ 23:54:51
Postat av: KoskenkorvA

Köp nya playstation till mig istället =D

2006-12-23 @ 01:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback