H som i Hård Helg

Fyfan... Idag är man inte stark.
Va på julbord i fredags vilket va jävligt kul.. Träffa Mike, Jonas, Tove och Krister är alltid trevligt plus att Sylvia min lilla guldklimp var med också!!! Fri sprit och mat på julbordet och en snubbe körde oss till Pustervik där vi kollade USCB Allstars som gjorde en grym spelning.. MOHAHAHA. Men sen blev vi nog för fulla.. Åkte hem.. Tidigt.. Så jävla B av oss.. Ingen av oss minns så mycket.. Sylvia hade VM i blåmärken över benen och mitt knä va svullet.. AHOUH? Sedan va man inte starkast på lördagen. Glögg, öl, sprit och jäger fungerade i en härlig symbios på fredagen.. På lördagen va allt bara ohärligt. Jag gjorde ett tappert försök till att bli full vid 20-tiden men det sket sig ganska kraftigt.. Så ja kollade Simpsons och somnade. Man är fan inte 27 år längre och det känns.
Sedan kom söndagen och julfest me jobbet. Mer öldrickande och bowling.. Jag fick bara en strike.. Skamligt.. Jag som är bäst i världen på fyllebowling.. Sen gick alla på jobbet till Dimond Dogs. Jag drog dock till Rockbaren och hookade upp me Sylvia och Kristoffer.. Sen gick vi vidare till Dimond Dogs vi me..
Denna kvällen åkte vi hem 01:30... Jag är fan kass på att supa länge..
Nu sitter ja på jobbet.. har 9 timmar kvar att jobba... Är 3mm från att avlida och dö på en och samma gång.
Kan inte nån komma och skjuta mig?
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback