Hur min hjärna fungerar ibland

Tänkte bara beskriva hur min hjärna fungerar när någon person jag inte bryr mig ett piss om berättar något som jag fullständigt skiter i. (Sen kan ju ni fundera på hur era hjärnor fungerar efter ni läst det här eftersom detta är fullständigt ointressant egentligen).
Första stadiet så lyssnar jag för att inse att jag inte bryr mig.
Andra stadiet så faller jag i koma.
Tredje stadiet så blir det lite ofrivillig CPR mot reptilhjärnan som vaknar till liv.
Fjärde stadiet så börjar jag fundera på egna saker som intresserar mig mer tex 'Hur mycket gräs man kan trycka in i örat på en kattunge'
Förhoppningsvis är personen klar innan femte stadiet infinner sig vilket är att springa till närmsta vulkan och göra det tyska hoppet i pik. Och under hela samtalet står jag och stirrar på personen med en tom blick som mest säger; "Vad har jag gjort för att förtjäna detta och borde det inte vara olagligt för en sån som dig att leva?"
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Verkar som du saknar en vän på msn under nätterna sen jag började plugga lilla libbe! =)
Håller dock med dig i allt... särskillt svensexekupp... vafaan är inte alla svensexekidnappningar en slags kupp eller vad e d för speciellt med denna? Jag har bott granne med bönder hela min uppväxt... de för ett jävla liv!

2006-12-05 @ 10:36:31
Postat av: FeddE

Bara att använda ordet kupp (så länge de inte gäller idrott eller jönsson ligan) borde förbjudas o straffas med ett runk av vita handskar...

Postat av: KoskenkorvA

haha exakt =D

2006-12-05 @ 18:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback