Ikväll

"Baktaktsfest

Kulturhuset Underjorden, Brahegatan 11

Baktakt är lika viktigt i Sverige som sill och potatis, IKEA och tyska turister. Ikväll är det fest med denna välkända takt som grund. Alla intäkter går direkt till Ingen människa är illegal och på scen står Ziontist Soundsystem, Cultivators Soundsystem, RumblePack Movment Soundsystem och Planeten Jorden, Knowledge Supreme & Enzyme."

och

"Eek A Mouse
Sticky Fingers Top Floor, Kaserntorget 7

Ikväll besöks Sticky Fingers av reggaelegenden Eek A Mouse från Jamaica. Vill du inte missa klassiska hits och en av Jamaicas kanske mest utpräglade röster så får du inte somna i tv-soffan. Seen!"

Och till baktaktfesten kom det massa massa massa massa andra bra artister läste ja i .SE på vägen hem från jobbet... HURRA =) om man nu inte heter Stefan och SKA JOBBA HELA JÄVLA HELGEN!!!!!!!!!!
Fyfan vad konsertbokare hatar mig...... Nu ska jag lägga mig i sängen och lipa tills jag vaknar.
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback