LOLinda

"Olinda Borggren satsar på en karriär i Los Angeles. I nya numret av Solo skriver hon ett avskedsbrev till sitt hemland. – Sverige är världens rövhål. Jag kan inte leva i ett land där Anna Book är en dansikon och Carola anses vara en superstjärna. Här i lala-land är allt möjligt. Jag har redan fått filmerbjudande, men jag tar det lugnt."

HAHAHAHAHA ÅHHHHH FYFAAAAAN:. Olinda.. Du måste va en av de största idioterna på den här planeten.
Stanna du kvar i LA och kom hemskt gärna aldrig tillbaka hit.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Haha jag håller med om att Sverige är ett sorgligt land för att Anna Book o Carola anses vara några slags stjärnor... det finns ett land till på jorden där de skulle kunna vara stjärnor... USA... det bevisar de ju genom att erbjuda Olinda jobb som skådis!
Håller med dig Steffe... snälla Olinda... STANNA DÄR bland dina jämlika i smarthet (Bush och alla deltagare i Jay-walking t.ex.).

2006-12-17 @ 02:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback