Shit..

Jag är så jääävla förvirrad nu... Är på jobbet och allt är bara kaos..
Sen hatar ja verkligen arroganta människor.. Vart här i 30 minuter och stött på två stycken redan. Först en tant som jag gav en rumsnyckel till. Jag sa att det var nyckeln till rum 234 och visade vart hennes rum låg. Det va lite suddigt på kortet så man såg inte 4'an riktigt. Sen kommer hon tillbaka. "Mitt rum låg inte alls i den korridoren, det ligger i denna korridoren. Har du ingen koll på vad du sysslar med unge man?"
Jag förklarade att hennes rum visst låg i den korridoren och gick med för att öppna dörren åt den lilla stackarn. Då börjar hon gå åt ett annat håll och säger:
"Mitt rum ligger här uppe"
"Nej det är här"
"Nej det är här uppe"
Eftersom jag hade hennes nycelkort i handen så gick jag... När hon väl behagade att komma så stod jag där med dörren öppen åt henne.. Hon sa inte ett ord.. KAN DU HA TANTSKRÄLLE!!!!!!!!!!!!!!!
Sen kom en till... Allt med honom vad arrogans och enbart arrogans.. GHA... vilket svin...
Fyfan detta kommer bli en lååååångt natt..
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback