Sjuk grej..

Jag har just upplevt ett ljud som inte är hörbart när man tittar åt vänster. Satt på jobbet.. Hörde ett ljud jag inte kände igen och kollade mig omkring. När jag tittade åt vänster så försvann det och ja tänkte inte mer på det utan tittade på skrämen igen. Då kom ljudet tillbaka och ja tittade mig omkring igen för att märka att varje gång jag tittar åt vänster så försvinner ljudet. Jag gjorde ett test. Jag behöll huvudet i sådan postition så det ser ut som att jag tittar åt vänster men vred sedan ögonen så att de tittade på skärmen för att på så sätt lura ljudet. Ljudet gick inte på den finten utan kom tillbaka... Jävla sjukt.. Undra va det va för ljud.. Troligen ljudet av mitt friska sinne som tog semester....
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback