Ulricehamn

Ulricehamn, min "hemstad" eller vad man ska kalla den fyller 700 år. Detta hittade jag på Ulricehamns Tidnings hemsida:
"Jubelstart med supergrupp - 700-årsfirandet i Ulricehamn börjar med besök av Hammerfall"
HAHAHAHAHA Jag är glad över att jag faktiskt inte är född och uppvuxen där.. Visst lyssnade jag på Hammerfall för några årsen (5-6 årsen?), men nu sjunker dom bara lägre och lägre och lägre...
N E T T A  R U L E S ! När Netta firar 700års jubileum så bokar vi Bob Marley, för då har dom kommit på hur man klonar honom.. eller återupplivar honom.. eller nått..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Men faan Hammerfall är ju ändå coolt... lovar att alla andra städer förutom Netta o Varnum hade jobbat ihjäl sig för att få dit tågrälsDarin, "hårdrocksidol" Markus eller nån annan idolfjolla! Och hade inte det gått så hade de försökt med Carola eller Orup! Så Hammerfall e inte alls dumt om man ser det så!

2006-12-11 @ 13:56:29
Postat av: KoskenkorvA

Jo så sett... Men ja lär inte gå dit ändå... =D

2006-12-11 @ 15:27:15
Postat av: KoskenkorvA

hade dom dratt dit nått bra band som Def Leppard så hade ja fan stått längst fram!!!!!!!!! ;D

2006-12-11 @ 20:32:12
Postat av: FeddE

När Netta fyller 700 år så är ja så rik så då lovar jag att jag tar dit iron maiden...

Postat av: KoskenkorvA

Då är ja också rik.. så det blir gratis folköl till alla...!!!!!!!! Kanske en påse chips också..

2006-12-12 @ 08:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback