Aftonbladet

Som jag tidigare nämnt så anser jag att alla på Aftonbladet är grymt värdelösa. Jag vet ärligt inte vad som gör att jag ens läser skiten. Det kan bero på att tiden går så jävla långsamt på jobbet i natt och jag är enormt uttråkad.
Här är ett exempel på hur inkompetenta dom är, hämtat från hemsidan. Detta är från en artikel om rånet i Rydaholm där en värdetransport sprängdes:

"För att undvika att bli beskjuten och skydda sig från tryckvågen, tog han sig så långt in i lägenheten som han kunde. Asko sökte skydd i hallen men hann inte skydda ansiktet innan explosionen kom.
  – För mitt utseendes skull försökte jag backa så långt som möjligt, berättar han. Fönsterrutorna blåstes ut och det kom glassplitter ända in i hallen som ligger säkert sju meter från fönstren. Som tur var träffades han inte av splittret."

Då ploppar en naturlig fråga upp i huvudet. Vad fan hände med stackars Askos ansikte? Visst undrar man. Asko verkar va en mycket vacker människa eftersom han sökte skydd för sitt utseendes skull. Inte för att han kunde riskera att få delar av bilen som sprängdes rakt i huvudet och dö.
Antar dock att man inte ska begära för mycket av en reporter som jobbar på Aftonbladet. Undra vad anställningskraven är.
- Kan du läsa?
- Nej.
- Kan du skriva?
- Nej.
- Du är perfekt för jobbet som reporter, välkommen ombord.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback