Din jävel..

Alltså.. Fan vad arg man kan bli på människor som är irriterande. Och jag tycker att 90% av alla människor på denna jord är fruktansvärt störande. Jag hatar alla människor som jag inte tycker om, och dom som är mitt i mellan har jag ingen uppfattning om. Öh.
Men i alla fall. Jag satte mig på bussen för att åka till jobbet vid 21-snåret så där... Och det är i stort sett bara jag på hela bussen. MEN. Så kliver det på en farbror och naturligtvis så ska han sätta sig på sätet precis jämte mig. Det fanns fan 20 lediga sittplatser på bussen. Varför sätta sig jämte mig och trängas?
Jag tänkte fråga honom vad han höll på med, men istället höll jag käften för att se hur länge han behagade att sitta innan han insåg att det var trångt. Han insåg aldrig.
Jag ska skaffa mig en diktafon. Så nästa gång någon upprepar denna procedur med att sätta sig jämte mig när resten av bussen är tom, ja då ska jag ta fram min diktafon och trycka på rec. Jag ska snegla på honom mystiskt och börja prata in; "Det satte sig en man jämte mig. Han såg vänlig ut, lite beige och grå dock. Men jag lät mig inte luras av hans varma och snälla ansikte. Bakom denna farfarsfasad dålde sig särkerligen ett brinnande intresse för att DRÄPA BARN MED SPADAR OCH SÄLJA DERAS KVARLEVOR TILL SKUMMA PAJSARE  I ULAN BATOR."
 Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback