First Poker

Dom ringde från First Poker Publishing (Tidningen First Poker). En riktigt övertrevlig försäljare i luren och en icke lika trevlig halft nyvaken Stefan som inte fått sitt morgonkaffe.
- Hejsan vi tänkte kolla om du ville förnya din prenumeration?
- Nej tack.
- Varför inte detta?
- Jag vann inte tillräckligt på dom tipsen ni gav mig i tidningen.
- VA? Jag har vunnit jätte mycke!
- Ah bra, då sponsrar du mig med 12 nummer, perfekt. Tack.
- Öh.. va? Nej? Eller? Nej, det kan jag inte.....? Jag har ju två barn!
- Nehe..?
- ...
- ...
- Men du får ju en baseballkeps också....?
- Nej tack.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: FeddE

Meeen vafan, du hade ju fått en baseballkeps.. bara till att slå till då :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback