Garderob

Började snacka lite med Martin på msn. Då kom jag på att Otto har mitt överkasst. Han hade det som täcke när vi va i Malmö och jag drog hem tidigare än honom. Martin tyckte att jag skulle "säga till honom" haha. "Hej Otto du har mitt överkasst, ta med det till Sticky Fingers och häng in det i garderoben tack" Eller vaddå? För jag träffar sällan Otto.. Förutom på krogen eller nån konsert här och där.
Sen kom jag på att jag en gång lämnat in en hängmatta i garderoben på Sticky så dom lär inte bli förvånade. Martin hade lämnat in en sopborste en gång.. Undra va det sjukaste är som man kan lämna in utan att dom bryr sig? "Hej jag har en väska och en familj från Filipinerna också.."
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback