Gäster...

Varför vill människor inte förstå vad man säger?
- Hej har du något ledigt rum?
- Ja, men det enda jag har kvar är med dusch och toalett i korridoren.
- Ok, har du inget med dusch på rummet?
- Nej, bara med dusch och toalett i korridoren. Alla andra är bokade.
- Ok..  Men jag kan inte få ett rum med egen dusch då?
- Nej... Dom är bokade allihopa.
- Ok.. Men jag kan ta sviten då.
- Men.... Den är bokad. ALLA rum med dusch och toalett på rummet är ju bokade.
- Ok.. Så det finns alltså inga rum med egen dusch?
- Nej.. Dom är bokade... Finns bara med dusch och toalett i korridoren.
- Så allt som finns kvar är då alltså rum med dusch och toalett i korridoren?
- NEJ NEJ JAG HAR TUSEN SVITER HÄR. ELLER VARFÖR INTE TA NYCKELN TILL MIN LÄGENHET!! SOV I MIN SÄNG, ÄT MIN MAT OCH FÖR GUDS SKULL GÖR DET GRATIS!!!!

Förstå vad jag säger människojävel... Tror dom på allvar att bara för att dom tjatar så trollar jag fram ett rum åt dom??? Varför finns det så jävla många idioter?
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback