Gogol Bordello

Va på Gogol Bordello igår. Sjukt i satans jävla hålfot va bra det var... Måste va det bästa livebandet i världen. Det va ingen idé att ens kolla på Danco Jones för det fanns inget som kunde toppa Gogol Bordello igår kväll..
Sen stod ja och Neklas och Josse  i baren och flumma. Då kom sångaren, han som spelar dragspel och han som spelar fiol fram och börja prata med mig. AHOUH? Mig? Ja kännde inte igen dom först för ja trodde de skulla va mycket längre allihopa (dom va kortare än lilla mig hihi). Dom va verkligen trevliga.. Snackade ett ganska bra tag och det slutade med att ja Neklas och Josse nu står uppskrivna på göstlistan på deras utsållda Köpenhamnsspelning. Hur coolt är inte det? Hoppas nu bara att dom skriver upp oss.. Vill ju inte åka till fucking Danmark i onödan. Man kan ju bli smittad. Och jag är så nöjd över att allt detta hända utan att någon av oss sprang efter Gogol Bordello som några överkåta fjortisar som just fått känna doften av fis för första gången samtidigt som dom vart på en Darin konsert och det började rinna i byxan.. Utan det va fan nästan tvärtom.. Dom som sprang och ville leka med oss medans vi bara chilla och drack öl och inte fattade ett skit. Jee jee.. Lutar åt en liten danmarksresa för mig och Neklas och Josse iaf =))
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback