Ice Age

Det är något med iskalla torsdagar som gör att man bara vill hugga ihjäl folk med en motorsåg. Tänk om livet hade vart ett rollspel. Då hade jag nog legat etta på Most Wanted listan. Och när det hade börjat hetta till och jag skulle få dödsstraff så hade spelledaren sagt; "Vi får sluta här, jag måste hem.. Det vankas köttfärslimpa och morsan blir skitsur om jag är sen".
Jag har iofs inte så mycket emot kylan. Tvärtom så tycker jag om när det är kallt.. Det är all jävla snö och is som gör mig förbannad. Tänk om man istället hade vart som den jamaicanen Markus berättade om. Han hade aldrig sett snö innan han kom till Sverige. Han trodde det regnade kokain från himlen och var överlycklig.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback