Jag

Har jag alltid vart en cynisk människa eller har jag blitt det sen jag började jobba på hotell och idiotförklarar människor hela tiden?
Jo, jag är förbannat uttråkad, därför ja skriver en massa onödiga saker i bloggen som inte intresserar någon. Men jag måste ju göra något för att få tiden att rulla på lite snabbare. I vanliga fall har jag ett brunt fult skåp som jag brukar stirra på, men inte ens det är kul längre. Nu har jag istället världens kanske fulaste lampa att stirra på. Juldekorationerna har smygit sig fram på jobbet. Denna lampan tar nog priset som det kanske fulaste i mannaminne. Jag borde fan köpa mig en kamera så ja kan fota lite saker... Som den fula lampan. Om denna lampan hade haft ett barn så hade det blitt den fula Lampungen. Suck...
Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback