Kungen

Gled in på samtalsämnet Kungen/Kungligheter när ja satt och lekte med Sylvia på msn.
Jag gillar fan kungen och jag är för monarkin.
-"BUUUUU Han får bara massa pengar från oss skattebetalare men gör inte ett skit BUUUUU!"
Men förfan.. Hacka på varenda jävla politiker istället. Kungen är iaf cool och chillad. Soft snubbe helt enkelt.
Sen är jag för monarkin p.g.a Sveriges historia. Jag gillar historia och har för mig att någon en gång sa; "Vill du kunna se in i framtiden så måste du förstå historien" Det ligger nått i de.. Hitler tex (damn g33k) använde sig av taktik som gamla kineser trixade med för 2000 årsen när han vann stora slag. Så det finns mycke att lära sig från historien.
Vi har haft kung i en jävla massa år, vissa gjorde bra saker, vissa gjrode helt fucked up saker... Ingen är perfekt (förutom Chuck Norris).
Okej jag har ingen som helst jävla aning om vart jag vill komma med det här.. Om du fortfarande läser.. ja.. synd för dig....
Önskar bara att Kungen hade makten över landet istället för Moderaterna. Fatta vilket chillat land vi hade haft då!
- "Jaha svenska folket, vad vill ni göra idag?"
- "Vi vill spela innebandy"
- "..... cool ....."

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback