Sleepwalker

Fyfan vad jag va förvirrad imorses. Jag vet att jag vaknade och satte mig vid datorn och tänkte "Shit, detta måste jag ju berätta för Camilla. Det är ju skitviktigt." Och öppnade msn-fönstret för att skriva till henne... Men.. sen hade ja inte en blekaste aning om vad det var som va så viktigt... Jag har verkligen ingen aning..
Sen vet ja inte vad som hände på några minuter.. Kvicknar till och ser.. SER en länk på skärmen.. Och tänker "Oh, Jonna har skaffat sig en blogg. Den måste jag läsa" Men när jag försöker klicka på länken så är den borta. Vafan? Surfar jag i sömnen eller vad är det frågan om?
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du surfar i sömnen haha :D

2006-11-09 @ 21:49:18
Postat av: Oliver

dignelius.blogg.se

2006-11-10 @ 18:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback