Aftonbladet

Finns det någon sämre tidning än Aftonbladet?
Här om dagen när det var en stor brand i en tunnel i Norge, då väljer dom att ha Naomi Cambell åtalad för misshandel som förstanyhet. Vem fan bryr sig om den avdankade idioten?
Nu gjorde jag ett litet test. Jag gick in på deras sportsida för att kolla om jag kunde hitta något av följande ord; chock, kupp eller attack.

Dessa rubriker dök upp:
AIK's hemliga sockerchock  - WTF?? Hemlig sockerchock? Seriöst?
Svenssons taktikkupp - Men ärligt?

Dom skriver ju inte ens om nyheter längre. Enbart chockkuppattacker hit och dit. Väntar bara på rubriken:
"Big Brother Linda i tårar - skalade lök" (Sagt av Lunken någon gång för längesedan)

Ärligt, finns det någon tidning som misshandlar språket mer än Aftonbladet? Detta jävla komplex till brittisk media gör mig förbannad. Hela jävla tidningen borde förbjudas (utan Virtanens blogg.. Han är väl den enda på bygget som skriver bra.. Fredrik, snälla! Kan du inte byta arbetsgivare?)

Jag ska fan sluta läsa Aftonbladet. Enbart plocka fram den då jag känner mig för glad. Då kan jag läsa lite så ja blir på dåligt humör igen. Fast ibland kan man läsa vissa artiklar för att man vill skratta. För dom är så värdelöst skrivna. Valfri unge på valfritt dagis skriver fan bättre än majoriteten på den där blaskan.

Ne, nu börjar jag bli för arg. Måste göra något annat.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback