Hurra

I Göteborg ikväll:
Nikola Sarcevic på Sticky
Juliette and The Licks på Trägår'n
Stefan på Hotellet

Fyfan. Jag jobbar alltid när det är massa bra konserter i stan. Jag skulle jobbat när Jurassic5 spelade, men fick som tur va ledigt. Jag ska jobba när Gogol Bordello spelar. Fan om jag inte får ledigt den dagen.
Och i natt går vi över till vintertid. Detta betyder att jag får jobba en timma längre som jag inte får betalt för.
"Men det får du ju igen när du jobbar en timma kortare när vi går över till sommartid" NEJ. För jag jobbar aldrig den veckan då vi går till sommartid. Som jag ser det så förlorar jag 100:- och 2 timmar per år bara för att jag jobbar här.

Min Mp3spelare la av när jag skulle åka till jobbet också. Hatar att lyssna på andra människor när jag åker buss. "Hörde du att tant Frulén i 4C hittade ett ställe som sålde fikon till ett jättebra pris per hekto" bla bla bla. Orka bry sig.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback