IQ

Det serverades lamm på jobbet igår. Jag fick också smaka. Anledningen till att jag fick smaka va att de hade för mycke mat över. Så mycket att de skulle slänge massa. Då fick jag den briljanta idén att jag kunde ta med mig mat hem så slipper jag gå och handla nu när det är stormvarning på gång.
Ni som känner mig kan ju redan ekvationen:
stefan + briljant idé = L O L
Så även idag. Lamm vill tydligen inte ligga förpackat i en plastburk i en kyl i 10 timmar. Lamm blev arg och fick en konstig färg samt en ganska äcklig doft.
Så nu har vi en ny ekvation.
stefan + briljant idé + storm - mat = hur fan ska jag överleva tills imorgon?
Till detta kommer även ett kök som luktar massgrav p.g.a det där jävla köttet jag släpade hem.
Well, en god gärning har jag i alla fall gjort. Råttorna i soprummet fick sig ett skråvmål. Det är dom värde de små liven.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback