Lägemhetskompisar

Fatta att bo med Stålmannen. 
"Kan du flyga mig till jobbet, jag missade bussen"
"Fan ja missade sista beställningen i baren.. flyg mig runt jorden så tiden går baklänges så ja kan beställa en öl till"
"Om du inte fixar disken efter dig så plockar jag fram kryponiten"
"Vems trikå hänger på tvättstället?"
Jag hade lätt kunnat tänka mig att bo med honom. Hellre honom än Spindelmannen.
Tänk att inte komma ur sängen för man ligger inbäddad i ett spindelnät bara för att Spindelmannen haft en mardröm.
Och fan för att bo med Hulken. Tänk er när han kommer hem efter att ha jobbat 10 timmar på löneavdelningen på Volvo och det står skitiga stekpannor överallt. Sen får han psykbryt, blir grön och sparkar en tillbaka till medeltiden och man får bo i en grotta och lyssna till namnet Groghfrott.
Ne fan. Stålmannen verkar va grym att bo med.
En från Transformers hade vart coolt att bo med också.
"Lugnt, jag fixar bil till Roskilde.. Öh du TRANSFORM!"
Jag kollade på ett avsnitt av Transformers här om dagen faktiskt. Det va en av dom som förvandlade sig till en Polaroidkamera. Jag kan ju säga att han hade bara en liten biroll. Han är nog inte den viktigaste i serien. Men bra att ha med sig om man ser en sällsynt fågel.. Kan jag tänka mig.
He-Man hade nog inte funkat att bo med. Då kan inte pappa komma på besök. Han är allergisk mot katter. Man kan ju inte ha Battlecat i förrådet hela tiden..
Jee jee.. dags att jobba vidare.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Lunken

Hmm om man jämför med en av dem du bor med kanske tillomed Hulken vore att föredra ibland? =)Om något behöver lyftas t.ex. Eller om man e halvdöd på krogen så kan man ju ringa Hulken så gör han ett jättehopp till krogen och plockar upp en... Ymmot är ju aldrig nykter nog för att komma med lastbilen på helgerna! =)

2006-10-26 @ 09:31:34
Postat av: KoskenkorvA

Bor jag med Stålmannen så är det ju lugnt att komma hem från krogen ;)
Någon som kan denna sidan? Hur svarar jag på kommentarer på ett smidigt sätt? Drygt att gå in på min egna sida och skriva kommentarer till mig själv... Och jag hittar inget i 'inställningar' =)

2006-10-26 @ 09:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback