Länkar

Jag börjar förstå den här sidan mer och mer nu. Har lyckats fylla i personuppgifter om mig själv. Har även fyllt i Jag gillar/Jag gillar inte - listorna som finns på varenda hemsida där man måste logga in sig. Undra om det är någon EU-lag som säger att det ska, bör och måste finnas en lista på alla hemsidor i hela världen? Har även lagt till länkar i länkarkivet som man bör göra för att vara en god internetanvändare.
Jag vet ärligt talat inte varför jag skriver om detta i min blogg. Jag tror det beror på att jag är så fruktansvärt uttråkad på jobbet. Det är bröllopsfest i källaren ikväll. Tror det är 19'onde gången jag hör Pointer Sisters - I'm so excited sen i tisdags. Kör dom Dr Alban ikväll igen så säger jag upp mig.
Önskar jag kunde skriva om något roligt som har hänt, men det har verkligen inte hänt nått kul på hela kvällen. Hoppas på att någon kommer online på msn.. Brukar kunna bli lite roliga grejer då.
Jag hör av mig senare.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback