Skjut mig

Fyfan skjut mig. Vilken jävla misär det är på bygget nu.
50 åriga gubbar och lufgitarrer samt en massa Gerd'ar som hoppar upp och ner... Så jävla hett är det inte.
Från att jag fyller 40 så tänker jag inte gå på en enda firmafest. Om jag gör det så ska jag vara nykter och filma för att sedan använda i utpressninssyfte mot mina arbetskompisar. Tänk om dom fick se en video med sig själva imorgon när de vaknar upp i bakfyllan.
-"Vad är ångest?"
-"Rätt, nu är det din tur att välja kategori"
-"Då byter jag till Insekter för 300 tack"

Det lär ju lukta turkisk rodeo där nere sen. Och jag kommer få gå runt där nere och fixa massa grejer inför morgondagen. Nu är det fan synd om mig.. Ärligt.. Jag är värd något för det här.. Cheesburgers, here I come.
Klockan är över 01:00 och Dj'n ska egentligen sluta, men han lyckas slänga in en sista låt med Dr Alban  (Sing halleluja som han redan spelat 2ggr innan).
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

hahaha.. ungefär lika bra som när du dj.ade med andra ord? ;)

Postat av: A hej

Försöker lägga in dig på en halvbögig länk men då kommer ett meddelande a la lunarstorm "personer som inte lagt in personprofil inkluderas inte" å andra sidan lär jag komma ihåg Koskenkorva. Vore en ganska värdelös råfinne annars

2006-10-28 @ 12:46:03
URL: http://dramatisktalang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback