Storm 1.0

Jag sitter på jobbet och inväntar stormen som ska dra fam över landet inatt.
För er som inte vet så jobbar jag på en båt som är ombyggd till ett hotell. Så det kommer gunga rätt friskt här inatt. Det har redan börjat svänga lite.
Jag ska snart kasta ankar och börja se över lite lösa föremål.
Min kompis Martin kom med världens roligaste idé:

[22:09:43] Totalt Jävla Martin says:
Gå och knacka på varje rum där det bor folk och ge dem en flytväst och förklara att "Den här är bara till för nödfall, det kommer inte att hända något, men man vet ju aldrig" och sedan bara lunka iväg lite förstrött!

HAHA hade jag haft flytvästar så hade jag gjort det.. Eller jag kanske kan modifiera lite.. Knacka på och säga "Hejsan, tänkte bara säga att flytvästarna hittar ni under sätet"
Sen kan dom få leta igenom hela rummet och fråga sig själva vilket säte jag menar.

Kommer hålla er uppdaterade om stormen och all kalabalik som väntas här!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Andy

Rekomenderar dig att läsa följande artikel: http://www.yrsel.com/portal/content/view/27/27/

2006-10-26 @ 23:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback