Storm 1.1

Ibland är mitt jobb helt okej. Speciellt som igår då när jag fick äta lamm och potatisgratäng för det blev mat över. I natt får jag oxe och bakadpotatis + BROWNIES. Mitt jobb är gott. Sanna mina ord.
Jag ska göra ett nytt försök på att ta med mig mat hem, om nu köket inte slänger allt. Jag ska dock göra mitt yttersta för att förhindra detta. Sen, imorgon så får vi väl se om det blir jag eller råttorna i soprummet som får sig ett skråvmål.

Vinden börjar tillta lite mer. Det börjar gunga på ganska bra, eller så beror det alla fulla danskar i källaren.
Det är nämligen fest och partaj här på båten denna veckan. En fråga man kan ställa sig är; När gästerna blir fulla och båten gungar som sautan, kommer dom gå rakt då?
Tänk om någon av dom skulle pricka in sin vingliga gång så bra att han kommer i perfekt balans jämtemot båtens gugningar.
Hmm en sådan fylla ska jag sikta på nästa lördag då jag är ledig. Måste bara ha en storm också. Kanske fungerar lika bra med stormkök.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback