Storm 2.2

Jävla massmedia.. Ni är skylldiga mig en storm!!! Har vart med om värre väder när någon nyser på Hissingen förfan. Det enda som har hänt under hela morgonen är att nån tölp (tölp är ett ganska underskattat ord.. Det ligger bra i munnen. När jag tänker på en tölp så har han träskor på sig) kört på ett träd som redan låg på vägen. GG n00b.

Och vad är det med alla tidningsbudshallikar som står i varenda gathörn över hela Göteborg och delar ut gratistidningar? Det är ju bara en tidsfråga innan maffian vill in på den delen; "This is my corner focker!"
Såg en sån tidningsutdelare vid Sahlgrenska. Vet ifan vad han höll på med.. Övade CS-moves såg det ut som. GG n00b.

Det kom kontrollanter på bussen idag med. Som tur  vad så hade jag mitt månadskort framme som den scout jag är. Men de kollade bara de som satt längst bak i bussen. But why? De andra då? GG n00bs.

Hittade i alla fall julmust på Hemköp. JULMUST!!!! Så jävla gott. Mycket godare än påskmust, fråga inte varför.
Ingredienser i julmus: Jul, Happiness, Must och Joy.

Sedan såg jag nummer 044 i min platespotting. Happiness and Joy!

Sedan såg jag två söta tjejer på bussen. Den ena va så söt att jag ville ringa mamma och fråga; Can I keep it? Pleas?
Happiness and Joy!

Jag ska äta ostmackor snart. Happiness and Joy!

Jag har massa Rapé portion för en gång skull. Lyxsnus. Happiness and Joy!

Jag lyssnade på Matisyahu hela vägen hem från jobbet. Fyfan vad han är bra, har ni inte hört honom så måste ni verkligen lyssna på honom. Happiness and Joy!

Hade jag inte haft så bra musiksmak så hade jag lyssnat på Joy Division.

Tänkte på lite andra flummiga saker på vägen hem också. Har glömt va det va nu. Jag tänkte skriva ner dom eftersom jag är ganska glömsk. Letade i väskan efter en penna, men hittade ingen. Hittade däremot en febertermometer. WTF?
Nu ska jag dricka julmust.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback