Vintertid

Fyfan för vintertid. I alla fall när man ska jobba hela natten. Jag har vetat om att vi går över till vintertid hela kvällen, men det va inte förens nu det slog mig. Har haft en jävligt tråkig timma nu mellan 02 och 03 (Med undantag för att Sylvia har vart så snäll och lekt med mig på MSN). Och nu ska jag behöva uppleva den jävla timmen en gång till. Känns välldigt onödigt faktiskt.
En rolig grej hände dock. Har ni kollat på Frasier nått? Har ni sett hur Niels springer? Jag såg att brödbudet kom, så ja tänkte vara snäll och springa bort och öppna dörren åt honom. Mit i ett löpsteg kom jag på mig själv; fan jag springer ju som Niels.
Sen satt jag i receptionen och garva för mig själv medans två norska gäster gick förbi.

Fan, har fått den där jävla Venga Boys låten på hjärnan... Boom boom boom.... Hoppas den låten omkommer i en hemsk olycka.. Hur fan nu det ska gå till..
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback