Äntligen

Äntligen har jag åkt med en soft bussförare (orka stava till choufförörörrr). Det stod sex stycken 16åringar och ville åka med bussen gratis. Han som körde förklarade att detta inte gick, de måste ju betala för sig. En försökte springa på bussen ändå. Då öppnade föraren lugnt sin dörr till hytten och  -BONK-  så va det stopp för det försöket. Sen sa en att han skulle betala för tre personer vilket han gjorde. Kvar, utanför bussen, stod de tre andra och började med det obligatoriska "Du är den fulaste busförare jag sett", "Din morsa <-- insert random insult here -->" och lite blandade könsord. Men en av de tre ynglingarna får den briljanta idén att sätta stopp för bussen. Han lägger sin mopedhjälm framför framdäcket och skriker till sina vänner "HAHA Nu kan han inte köra!" och de två övriga viker sig av skratt och pekar på föraren.
Föraren i sin tur ler, lägger i ettans växel... Och kör.

Man riktigt ser hur paniken griper tag i hjälmägarens ögon då han inser att hans mopedhjälm snart kommer va en mopedtoppluva. Han börjar springa längs med bussen och skriker med gråten i halsen "MIN HJÄLM, MIN HJÄLM... STANNA! MIN HJÄLM!"

Föraren började vissla på en glad visa och körde vidare mot solnedgången. 1-0 till honom! Big up!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Vilka snälla ungdomar ni har i Götet... i Malmö säger de alla "din mamma..." innan de ens försökt gå på bussen, sen knivhugger de chauffören och sen går de på! Detta är standard procedure i Malmö på Rosengårdslinjen! Igår var det 50 barn o ungdomar i nämnda stadsdel som attackerade bussar och polisen med sten- och äggkastning! Tycker vi bygger en fet mur runt hela placet med beväpnade vakter!

2007-04-16 @ 00:46:54
Postat av: KoskenkorvA

Göteborg är på väg åt det hållet också... Netta! Here I come!

2007-04-16 @ 01:20:28
Postat av: maalinen

hahaha, detta var det roligaste jag läst på länge! varför får jag aldrig vara med när det händer något skoj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback