Bröl

Ingen som leker med mig på msn... Alla är tydligen upptagna ikväll.. Och Sylvia är i Ulricehamn.. Annars är hon bra på att underhålla mig.. Får väl helt enkelt sitta här och vänta på att Stargate SG-1 börjar.
Råkade trycka in fingret i ögat på mig själv innan.. Eller.. Jag vet inte.. Jag fick ett ryck och SMACK så körde jag in fingret i både pupill och iris.

Jag hade en flummig, dyngrak gäst i natt som kom hem mitt i natten. Så full att han varken kunde prata eller gå. Han visade sitt nyckelkort och jag pekade åt vilket håll han skulle vingla. Sen, ungefär två timmar senare kom han upp igen och sa:
Han - "Jag måste betala"
Jag - "Men du betalade igår"
Han - "Rummet ja..."
Jag - "Ja.... Vad är det då du vill betala?"
Han - "..."
Jag - "...?"
Sen gick han bara iväg... Sicket folk.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Emma

Snarare- "I hans förvirrade lilla hjärna.."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback