Hultsfred 2007

Hmmm kan inte bestämma mig om det är bra band till Hultsfred eller inte... Ozzy, KoRn, Lamb of god, Dark Tranquillity, Hatebreed, Suicidal Tendencies, Flogging Molly, Gentleman, Svenska Akademien, Timbuktu & The Damn, Roky Erikson..... Enda som jag känner är riktigt grymt är Gentleman och Flogging Molly... Iofs så levererar alltid Timbuktu också.. Men honom har jag sett 60 gånger..
Sen hittade man denna också --> *NY! MILLION STYLEZ FEAT. GOVENOR ANDY [S] <-- och blev överlycklig tills man gick in på Million Stylez MySpace sida och lyssnade för att inse att det kanske va bland det sämsta jag hört sen Håkan Hellström släppte sin debutplatta.. Eller alla hans skivor för den delen. Vad sysslar min Guvenör med? Får väl ligga i tältet med min USCB Allstars t-shirt jag fick av Neklas och nynna på Labba Labba istället.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

Du rabblar ju upp en del riktigt bra band där! Dark Tranquility och Hatebreed snurrar friskt i min bilstereo. Sen är ju inte Ozzy fel eller Lamb of God... resten kan väl iof kvitta! Har iof för mig att du blev eld o lågor när Ronny Eriksson skulle komma?

2007-04-24 @ 15:30:59
Postat av: KoskenkorvA

Inte eld och lågor... Men man kan kolla på honom..
Men Gentleman där emot.. WEEEEEEEEEEE =D

2007-04-24 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback