Lördag

Lördag... Martina är på Tiger Army och mobbar mig via sms för att jag jobbar. Eva är på Las Palmas och mobbar mig säkert på nått sätt för att jag jobbar hon också... Jag vill också på konsert... Antar att jag får vänta tills Street Dogs den 5 maj och Kultiration den 12 maj (om jag nu får ledigt från jobbet då).
Funderar på att ringa och väcka alla jag känner som festar idag vid 06-tiden bara för att hämnas.. Men eftersom 98% av dom jag känner är ute och super varje helg så blir det nog en rätt dyr telefonräkning... Sen har väl hälften inte ens somnat vid 06-tiden. Så jag får nog skita i det.
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

Är jag de resterande 2% tro?

2007-04-15 @ 02:15:40
Postat av: Lunken

Anledningen till att inte jag festar är att jag kan inte njuta när jag vet att du sitter där på din lilla båt och har tråkigt så jag sympatihartråkigt med dig! =)

2007-04-15 @ 02:17:01
Postat av: FeddE

Jag också...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback