Men snälla

Helvetes jävla tics.. Nu är dom nere i käken och rycker också... Undrade om det var symptom för stress.. Så jag googlade lite:
"Trötthet, sömnsvårigheter, oro och ångest är de symptom på psykisk ohälsa som är speciellt intressanta då de också är kännetecken på att man är utsatt för stress."
-Trötthet känner jag, men jag har vart konstant trött sen jag va 1½ år.
-Sömnsvårigheter har jag, men det beror på grannens hund.
-Oro.. Nope.. ingen oro.
-Ångest, jo visst.. Men bara varannan söndag när jag är jävligt bakis.
Läste om symptomen för utbrändhet också.. Inte en enda träff där.. Så vafan är det som gör att ja har tics i hela jävla nyllet??????????? Kom igen.. Någon som vet? Någon som har ett förslag? AHOUH?
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Lunken

Du behöver släppa loss din aggressivitet... lyssna mer på dödsmetall... se på mig... lugn som en koalabjörn tack vare att jag lyssnar på dödsmetall och skäller ut en fotbollsdomare i veckan!

2007-04-29 @ 00:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback