Mums

Hade en sån där sjuk dröm idag igen..
Drömde att jag skulle besöka mina gamla grannar som jag hade när ja och K-Zed delade lägenhet i Gamlestan. Jag knackade på deras dörr men ingen öppnade. Då hittade jag en toalett precis jämte deras dörr. Gick in, satte mig.. Och började bajsa. Jag satt där i lugnan ro och då kommer Eva in för att tvätta händerna. Hon ser mig inte först utan ja säger "Hej Eva" varpå hon hejar tillbaka och tar fram en stol och sätter sig jämte och vi börjar småprata lite. Sedan kommer grannarna in också och börjar förfesta på toan där jag sitter och klossar. Sedan kommer det in ytterligare en snubbe.. Efter ett litet tag händer det nått skumt med toan som jag sitter på. En gigantisk luftbubbla kommer nere från avloppssystemet och bubblar till så att allt bajs och toapapper flyger upp.. Lite så där bakom min rygg.. Och allt lägger sig på spola-knappen. Ingen reagerar direkt och jag försöker i torka mig, klä på mig, torka av toan och spola i smyg... Jag tror jag lyckas..
Sen vips så är jag ute i en skog, jämte en sjö. Det ska va en "lek". Men den går ut på att spetsa motståndarlaget till döds med träpålar. Varje lag består av ett mindre antal människor och varje lag har även en APC (armored personal carrier) till sitt förfogande. Varje APC i sin tur skjuter iväg träpålar med en ond spets längst fram. Det är en.. Cirkusdirektör som presenterar alla lagen.. Det är två lag bestående av människor och tre andra lag: "midgets, dwarfs and lepricons". I alla fall så är det min tur att börja. Jag sitter i min APC och ska möta hela det andra laget med människor själv. Men dom har försovit sig så istället förvandlas min APC till en vedklyvare eller vafan man kallar de.. Så jag börjar klyva ved inför vintern...
Efter en normal sömn så kan de ju inte komma annat än en normal arbetsnatt..?
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback