Poker

Jag och Lunken ställde upp i en pokerturnering i måndags. Både tänkte "Vi åker väl ut inom 45 minuter" vilket va planen eftersom båda två skulle upp tidigt dagen efter. 1927 personer ställde upp.. Men inte fan åkte man ut.. Över 2 timmar.. Kanske 2½ till och med.. Så fick vi äntligen åka ur.. Lunken på 58'de plats (har ja för mig) och jag på 31'a.
Förstapriset var ett par boxershorts.. Så vi ville inte vinna ändå.. Ställde upp i en till igår med samma inställning.. Dock bara 1000 deltagare.. Slutade på 48'de plats.. Trött som ett jävla monster.. Och idag är ja fan inte kry alls.. Så ja va tvungen att stanna hemma från Junkyard.. Hoppas ja kan jobba imorn.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

mmm det var korrekt... du kan ju nämna att du o jag hamnade bredvid varandra på samma bord oxå... vad var oddsen? Men du behöver inte nämna att det var du som slog ut mig!

2007-04-04 @ 09:15:34
Postat av: Lunken

Jag spelade f.ö. 2 timmar och 52 minuter och du ytterliggare 20-30 minuter!

2007-04-04 @ 09:16:21
Postat av: KoskenkorvA

Vilket jävla minne du har hehe =D
Jo att vi hamna jämte varandra på samma bord va lite sjukt hehe

2007-04-04 @ 10:08:37
Postat av: Lunken

Mitt sifferminne är min starka (enda starka?) sida i livet!

2007-04-04 @ 11:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback