*snyft*

Kollade igenom lite gamla saker jag skrivit min kära blogg... Hittade detta:

Augustibuller 2007
NAHE!! För Toy Dolls är inte klara för Augustibuller 2007 då eller? Nahe? För det är inte gött eller? Nahe? Vad är det då? Fyfan!!! Jag ska åka dit som fan. Ska åka dit 5 ggr i år... Reka tältplats.. Fixa och dona.. Trixa och greja.. Det är helt galet vad bra de kommer bli.. Eufori och endorfiner dansar polka i min hjärna just nu. Plus att jag är ledig på Gogol Bordello.... Hurra för mig.
Hejdå.
2006-nov-09 @ 03:20:58 Permalink I min förvirrade lilla hjärna.. Kommentarer (1) Trackbacks (0)


Tänk så lycklig och ovetande man va då..... Men nu har ju syrran bestämt sig för att den 4 augusti är en bra dag att gifta sig på....
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Hej jag heter Stefan och tror att alla har lika bra syn som en örn o kan läsa den texten!

2007-04-11 @ 16:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback