TV3

Tv3 har några filmer som dom visar om och om och om och om igen... När jag och Kiffe dela lägenhet (då bodde jag i köket för den som undrar..) så körde dom En riddares historia fyra gånger om dagen på både TV3 och ZTV. Det roligaste är att veckan innan dom började köra denna filmen om och om och om och om och om igen så hade jag och Kiffe hyrat den... Men nu har TV3 istället börjat köra Ghostbusters 2. Den kommer i natt vid 03:35 tiden och det är nog tredje gången i år som de visar den... I alla fall vad jag vet... Undra vad dom tänker med.. För visst.. Det är en gammal hederlig film.. Men så jävla bra är den inte.... Or is it? -Musik och filmmontage... TADAAA en cliffhanger-
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Hmmm jag har sett den två ggr de senaste 2 månaderna iaf... och nä... SÅ bra är den inte!

2007-04-11 @ 16:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback