Welcome to hell

Detta är ingen rolig vecka. Allt som kan gå åt helvete går åt helvete. Igår krashade nästan hela datorsystemet. Idag fungerar väl allt utan lite datorer, skrivare och annat kraffs.. Plus att jag har två härliga damer som bor här. 50års åldern, stupfulla och på gränsen till odrägliga. I alla fall den ena av dom. Rökt som tokar på rummet.. Jag är förvånad över att brandlarmet inte gick innan. Jag gjorde en liten rassia och skällde ut dom. Då kommer en av damernas son och hans kompis. Bröl bröl bröl och ja har nästan bestämt mig för att nu jävlar åker dom ut hela högen. Men de fick stanna (åååh hoppas ja inte får ångra det beslutet i natt. Men karma borde va på min sida).
Tror den ena har däckat nu, och antagligen den andra också.. Hon va ute och rökte tre gånger på 10 minuter innan.. Antar att de där sista ciggen innan man går och lägger sig är goda..?
Sen i alla fall så står sonen och kompisen här i receptionen och ska va lite coola.
-"Du ska få se en bild här, när ja fick sy 16 stygn i huvudet"
-"Jaha....?"
-"Kolla ser du?"
-BILD-
-"Mmm.."
-"Ah du vet, ja fick en stol i huvudet.. Sen efter det så fixade jag bara till frisyren och sparka snubben i huvudet så han däcka"

-"WOW DU ÄR MIN NYA IDOL!!!! FÅR JAG CHANS PÅ DIG????? SNÄLLA!!!!"


Varför får ja bara alla nötter hit när jag jobbar?
Hejdå


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hm, hur låter det när du skäller ut nån?

2007-04-26 @ 11:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback