Gäster...

Hade förövrigt en smart gäst här i natt.. Hon lämnade in sitt nyckelkort så att hennes kompis skulle kunna komma in på kvällen. Inser att hon nu är utelåst och hämtar nyckelkortet igen. Stoppar in kortet i låset och drar ut det direkt i tron om att hon nu har låst upp dörren. Kommer ut till receptionen och lämnar kortet och går sedan tillbaka till dörren... Som är låst.... Inser vad hon har gjort och kan inte med att hämta kortet igen utan skickar ut sin kompis... Suck...

Och ett annat snille.. Som var i restaurangen och skulle äta frukost...

Gäst: Ursäkta, kan man få ägg till frukost?
Jag: Det finns ägg ute på frrukostbuffén.
Gäst: Nej... Då är dom nog slut, kan ni koka nya?
Jag: Jag är ganska säker på att det finns ägg.. Jag va nyss ute med dom...
Gäst: Men vart är dom då?
Jag: I de runda behållarna..
Gäst: Jag tittade där, men jag såg inga.
Vi båda går ut till äggbehållarna. Gästen pekar på dem och säger.
Gäst: Titta.. Dom är slut.
Jag lyfter på en handduk som ligger på toppen för att äggen ska behålla värmen.
Jag: Ta-Daaaa!
Gäst: Jahaaa... Dom ligger under handduken...
Jag: God morgon.

Sicket folk...
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback