Gäster...

Jag gick ner till källaren för att hämta lite extra kuddar till några gäster. När jag kommer ner för trappan så står det en man där.. Det enda som finns där nere är en hissdörr och en annan låst dörr...
Jag frågade vänligt om jag kunde hjälpa honom med nått, men fick inget svar. Jag låste upp dörren som ja själv va tvungen att gå in genom och han hänger efter... Jag frågar vad han ska göra här nere och får ett "Tack" tillbaka...
Jag är inte på humör idag så ja sket i honom och lät han hänga efter.... Jag började fixa och trixa med kuddarna och mannen kommer fram till mig. "Jag vill ut" säger han.. Och jag märker att han är full som ett jävla ägg..
"En trappa upp och sen till höger.. Du är i källaren nu"
Han vinglar iväg och jag slutar bry mig om honom... Sen när jag är på väg att gå så kommer han fortfarande gåendes.. Då har han gått runt trapphuset i flera varv utan att hitta dörren (den enda dörren som ens finns i närheten btw). Så ja öppnar dörren och nitar honom stenhårt i nacken med en bultsax och skickar ut honom....
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback