Min kära far 2.0

Ringde farsan när jag va på väg hem från jobbet. Han har opererats i natt..

Jag: "Tja.. Hur gick det?"
Pappa: "Bra säger dom..."
Jag: "Ok... Så läkaren glömde inte en rolex i såret då?"
Pappa: "Vet i fan... Nått är det som tickar i alla fall.."
Jag: "Nice... Hur mår du då?"
Pappa: "Jag har ju fan precis vaknat... Och tatt den jobbigaste snusen i hela mitt liv.. Den låg ända borta i skåpet"
Jag: "Inte bra... Har du nått att sysselsätta dig med på dagarna nu då?"
Pappa: "Vi är några som ska iväg och bowla, spela biljard och cykla"
Jag: "Ingen krogrunda då?"
Pappa: "Jag ville, men inte de andra"


Skönt att höra att han är som han ska vara!!!

På tal om något helt annat så räknade jag ut att en Västtrafikminut är 3,6 minuter lång.
Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback