Min kära far

Min kära fader ringde mig innan idag...

Pappa: "Tjena, vad gör du?"
Jag: "Inte möe"
Pappa: "Okej.. Du... Jag sticker in en sväng till lasarettet"
Jag: "Huh?"
Pappa: "Jo.. Jag måste operera bort blindtarmen"
Jag: "AHOUH?"
Pappa: "Tänkte bara säga det så du vet vart jag är de närmsta tre dagarna.."
Jag: "Wtf??"
Pappa: "Jo men jag va hos nån kvacksalvare som klämde lite och skickade mig med remiss till lasarettet... Och dom där ville operera bort skiten på en gång.. Så ja får väl sticka in och fixa det.."
Jag: "Öh... okej... Jaja... Lycka till"
Pappa: "Ah, tack... Hörs sen!"
Jag: "Hejdå"


Och allt detta med en röst som att; Detta händer mig varje dag... Nästan som att gå ut och hämta tidningen.
Han är flummig och rolig min far!
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

That's my Ulf!

2007-08-29 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback