What to do?

Fan ska man göra efter nyår om man inte hittar något annat jobb?
Lurar på att åka någon annanstans och jobba... Stavanger är en idé.. Alternativt Oslo.. Longberg tyckte att vi skulle dra till New York i 3-4 månader.. Och det hade vart jävligt coolt..
Enda jag känner är att jag vill ha jobb och lägenhet fixat innan jag sticker. Är för gammal för att bara dra iväg och hoppas på att det löser sig.. Sen skiter sig allt och man har pungat ut flera tusen i flygbiljetter till ingen nytta...
Ett startkapital hade vart nice också.. Kanske ska jobba arslet av mig hela hösten och tjäna ihop lite pengar.. Kanske ska jobba arslet av mig hela hösten och dra på semester... Thailand.. Värnamo... Någor i alla fall..
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Timanställd på flyttfirma i Malmö kanske?

2007-08-31 @ 07:01:22
Postat av: FeddE

Jag tycker att du skall dra på charter i Od!

Postat av: allanbrallan

hm..åk till Kil å sitt på parkbänken (OBS! se att jag skrev parkbänken eftersom det bara finns en sån där) och drick folköl! sen kanske du kan börja jobba som tågvärd där och slänga av människor som pratar konsigt...

2007-08-31 @ 16:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback