Gäster...

Ringde en snubbe nu.. Vissa hör bara det dom vill höra.. Och inte ens det.

Man - "Hej har du ett ledigt rum för natten?"
Jag - "Nej, det är helt fullbokat"
Man - "Men dom sa att ni hade rum"
Jag - "Vilka dom?"
Man - "Dom som jag är hos nu.."
Jag - "Ehu? Ok? Men tyvärr. Det är helt fullbokat"
Man - "Jaha, men då får jag väl ta ett famljerum då"
Jag - "Men det går inte eftersom det är fullbokat här. Jag har inga rum kvar"
Man - "Men?? Va? Familjerummet då?"
Jag - "Det är redan bokat. Det ligger folk och sover där."
Man - "Vadå? Så det finns inga lediga rum?"
Jag - "Nej precis.. Fullbokat betyder att det inte finns några lediga rum"
Man - "Jaha.....?"
Jag - "Tack och hej"

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback