I'm back

Vart tog han den där bloggaren vägen?
Jag är fan sämst på att skriva när jag är ledig. Faktum är att jag lagt mitt kreativa skrivande på andra saker än just bloggen... Min hjärna rymmer bara en viss mängd av galenskap per vecka och kvoten fylls ganska snabbt.

Sedan är kreativitet inget som kommer på beställning.. Man måste va på ett speciellt humör. Bakfyllan brukar va bäst. Jag kanske borde dricka mer... Antagligen inte..

Jul och nyår på gång. Juldagen - Den traditionella supa-dagen där hemma. Funderar på att skita i den totalt.. Minns fan aldrig nått ändå. Kanske lika gärna ska va nykter istället.
Nyår.. Urk... Orkar fan inte.. Kanske ska va hemma och glo nån film istället... Film och pizza..
"Vad gjorde du på nyår?"
"Hade fullt upp med att få ut resterna av en Calzone ur skägget.. Tog fan 3 timmar."

Lite småsur över att jag jobbar fre/lör... Hade vart grymt att dra på Shanty Towns 3års kalas på Trägårn i Borås annars.. Lär bli en jävligt bra kväll...
Men men, man måste ha lön sa räven.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Charming man

Vad gillar du mest? Nyår eller jul?

Postat av: KoskenkorvA

Öl?

2007-12-18 @ 01:06:03
URL: http://koskenkorva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback