Jag hatar julen

Jag leder just kommunmästerskapen i antal vakna timmar.
Och imorgon ska man ner på stan och fixa julklapparna till la familia. Jag hatar att knalla runt på stan. Massa jävla idioter som är i vägen, speciellt inne i helvetet - Nordstan.
Jag går inte speciellt snabbt, inte om man jömför med Kiffmeister. Men jag går fan jävligt mycke snabbare än alla jävla keffon på stan. Kryssade mig igenom skiten på väg till jobbet för jag var tvungen att ta ut pengar.. Det tog en kvart. Jag hatar julen.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Ska vi bilda klubb?

2007-12-13 @ 18:44:08
Postat av: KoskenkorvA

lätt!

2007-12-13 @ 20:00:49
Postat av: Roddan

mouhahah. en del slipper ju skiten. bokade resa till tunisien över jul igår. såå.

2007-12-13 @ 22:20:32
Postat av: Lunken

Ska vi starta en hata-roddan klubb oxå?

2007-12-14 @ 17:29:27
Postat av: malin

just därför väljer man att jobba bort hela julen. alternativt försvinna som vissa som skrivit här har valt att göra. it sucks - håller med du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback