Jobb jobb jobb

Jobb... 3½ timme kvar tills hemgång.
Jag har i stort sett gjort allt jag ska göra på jobbet i natt.. Det som är kvar tar kasnke 20 minuter. Så det är bara till att sitta och vänta på att klockan blir 07:30 så jag kan bege mig.
Lika segt som att simma i sirap.

Köttfärsås, julmust och CoD4. Så ser dagen ut... Ska sitta uppe och vända tillbaka dygnet idag..
Sen jobba kvällspass på onsdag och torsdag.. Bara för att jag är snäll och ställer upp så lär jag tackas med en utskällning av högsta chefen om jag träffar honom då. Att ett litet missförstånd kan få så stora proportioner. Eller så hade han bara mens.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: PaljettenQ

Hej, känner igen det där att sitta och stirra på klockan tills man trött och skrynklig får gå hem från nattjobbet.Gillar din blogg :) (Lycka till!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback