Juldagen

Juldagen... What to do?
Den stora fest-dagen där hemma... Jag ser fram mot förfesten.. Dom brukar va jävligt roliga. Men sen är det ju utgång som gäller.
De flesta drar nog till Pluto - stadens tuffa innekrog.. Och i stort sett den enda krogen i hela staden. Det kommer va minst en miljon människor där.. Är alltid så på juldagen..
Om jag ska ut så lutar det åt Hotellet för min del. Men då blir det nog bara jag från den förfesten som går dit eftersom åldersgränsen är 25 år och en del på festen har inte uppnått den åldern än..

Mest av allt funderar jag på att skita i det. Det är inte ens kul att supa sig full längre.. Men jag vet ju att så kommer det inte blil.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Finns det inget med högre åldersgräns än 25 för dig o mig som vi kan gå på o känna oss unga? Jag kanske e med på hotellet om inget annat lockar!

ps... mitt internet är igång igen efter 2 dagars nertid och mycket abstinens!

2007-12-19 @ 13:47:48
Postat av: ellanpellan

Ni kan väl hänga på Jamaica annars?
ni kommer ju ändå inte komma ihåg nått så det spelar liksom ingen roll, ni kommer säkert tro att ni va på hotellet dan efter ändå! ni blandar väl ihop abdullah i kassan me tjötas i baren på hotellet =)

2007-12-19 @ 22:32:43
Postat av: Lunken

Ellan... säg inte så... vi blir deppade för vi vet att du har rätt! Men det e Malle som gäller innan man går ut iaf... kanske kan bli så fulla att vi inte kan gå ut? =)

2007-12-19 @ 23:58:45
Postat av: KoskenkorvA

Satan va hungrig jag blev nu... Jamaica lär väl iofs ha öppet på nyår??? Då kan ja dra in dit, köpa en pezzajävel och dra hem för att glo film =)

2007-12-20 @ 02:01:28
Postat av: ellan

tror att det finns stor risk att det blir som du säger Lunken, att ni kanske inte ens kommer så långt som till gågatan =)
men va fan då sparar ni lite slantar om inte annat. men om jag ska ut så tycker jag att ni ska ut! jag måste ju ha nån att prata med som kommer att vara i samma stadie som mig själv!!

2007-12-20 @ 14:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback