"Kanotmannen"

Aftonbladet är så fyndiga med att komma på namn åt folk som figurerar mycket i media.... Skit samma.
Någon kanske läste mitt tidigare inlägg om mannen som alla trodde var död och som i veckan lullade in på en polisstation i London.
Idag kan man läsa följande på
aftonbladet.se:

"Anne Darwins (frun) uppgifter är den senaste turen i den allt bisarrare historien där hennes 57-årige make John gripits misstänkt för bedrägeri och där ett fotografi från i fjol visar paret tillsammans i Panama dit hon sedan dess flyttat."

"På onsdagen greps John Darwin misstänkt för försäkringsbedrägeri."

"Anne Darwin har tidigare uppgett att hon fått ut pengar på makens livförsäkring."

Inte Brasilien men Panama, försäkringsbedrägeri och fått ut pengar på livsförsäkring....
Väntar nu bara på att ganja-hyddan ska komma in i bilden.
Är jag bäst eller är jag bäst?
Hejdå

P.S Jag förlorar sällan i Cluedo D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback