Misshandel?

Jag fick en bitchslap av en kärring på vägen hem från jobbet igår. Kom gåendes i min egna takt inne i Nordstan och svängde runt ett hörn. Där möter jag tre personer. Två män och en dam, alla i medelåldern.
Damen gick längst ut och tittade konstant på sina medgångare utan att ens bry sig om vad som fanns framför henne..
Jag tänkte snabbt: "Tur att dom va en bit bort, annars hade vi krockat" Och vek av lite åt sidan för att inte gå rakt in i henne. När hon passerar mig, fortfarande utan att bry sig det minsta om att titta upp, så slänger hon med en spasm ut sin arm så nitar mig rakt över käften.

Trött och fylld av hat mot mänskligheten så tittade jag på henne, sa 'Tack' och knallade in på Pressbyrån för att köpa snus. Jag orkar fan inte med folk när jag är trött.

Fina är att hon knappt brydde sig om att hon precis slått en främmande person över käften. Hon bara glodde på mig som en älg och gick vidare.

Hoppas karma hinner ikapp dig din bitch och att du bara får värdelösa julklappar från Butricks.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Lunken

Jag hade faan skällt ut kärringen... hon är säkert en sån där tantjävel som tror att alla under 35 är satungar och att om inte hon fanns skulle hela världen gå under! Hade hotat med anmälning för misshandel o kanske tjänat en hacka!

2007-12-20 @ 22:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback